Translate

Semifreddo sa višnjama

Sladoled? Oh da, može bilo kojeg okusa. Meni omiljena slastica, pa čak i zimi. U kornetu, na štapiću, na žlicu... :)
Po prvi sam puta sama napravila sladoled prije nekoliko dana kada mi je za oko zapao jedan divan semifreddo sa višnjama. Kako je njihova sezona upravo u jeku a moj voćnjak pun ovog krasnog voća, nisam trebala dugo razmišlajti od čega će biti moj prvi sladoled. Iako je proces izrade dosta dug a čekanje da se smrzne još duže, okus semifredda od višanja izbrisao je sve muke prilikom pripreme.







Semifreddo zapravo nije pravi sladoled. No vrlo mu je sličan. Sama riječ govori da se ovdje radi o polusmrznutoj poslastici. Semifreddo mora odstajati 10 min na sobnoj temperaturi prije posluživanja. Kao i sladoled, može se napraviti u mnogo varijanti, a obično se smrzava u duguljastom kalupu te reže na kriške poput kolača.
 I da ne duljim evo i recepta.


SEMIFREDDO SA VIŠNJAMA

1 kg svježih višanja bez koštica
100 g šećera u prahu
400 ml slatkog vrhnja
4 jaja

Pola količine višanja ostavite sa strane. Drugu polovicu stavite u lonac sa 50 g šećera i vrhnjem te kuhajte oko 5 min dok višnje ne omekšaju. Premjestite u blender i izmiksajte. Malo vruće tekućine uspite u žutanjke te sve zajedno vratite u lonac i kuhajte još 5 min. Ostavite da se potpuno ohladi. Istucite bjelanjke sa ostatkom šećeara u snijeg te lagano umješajte u smjesu. Duguljasti kalup obložite prozirnom folijom ili papirom za pečenje. Ulijte smesu i stavite u zamrzivač na 3 sata. Zatim dodajte cijele višnje i stavite ponovno zamrzavati na 8 sati. Najbolje preko noći. Izvadite iz zamrzivača 10-15 min prije serviranja. 




Neznam jeste li primjetili ali moje stranice su Print friendly - što znači da ako kliknete na zeleni gumbić ispod svakog posta, možete odabrati dijelove teksta koje će te obrisati te tako isprintati samo recept koji vas zanima. :)


3 komentara :

  1. Predivno ti ovaj smifreddo izgleda! Ja sam radila onaj klasičan i sviđa mi se... ali ovo mora biti posebno dobro :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Semifreddo it's my favourite ice cream :) Your's looks absolutely delicious.

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka