Translate

Pita od jabuka, Apple pie



 Volim se igrati s kolačima i volim kad sasvim običan kolač  postane poseban samo sa malo mašte.
U našem voćnjaku sazrele su prve jabuke. Mami je bilo žao da propadnu pa mi ih je ubrala i predložila da napravim pitu. Inače je to kolač koji ona peće pa sam ga tako ja prvi put sama radila. Morate priznati da je pita od jabuka jedan od najčešćih kolača koji se peče doma. I sigurno ste ga probali kod prijateljica ili poznanika i kod nikoga nije bio ni približno isti. Meni je to uvije bilo interesantno a osobito zato što mi je kod drugih uvije bio bolji nego doma. :-)
Moja mama stavlja puno tijesta a vrlo malo nadjeva u ovu pitu. Ja je volim na obrnuti način. Čim tanja korica s čim više nadjeva. No za ovu priliku napravila sam kompromis pa je pita ispala negdje na pola puta. Recept neću pisati jer ga stvarno ima po svuda i svi su dobri. Ipak je ovo dobro isprobani kolač. Ali, varijacije na temu ukrašavanja su bezbrojne, pa evo i moje. (Možda bi ga mogla prodati Appleu za novi logo. :-))








Reading the title you probably thought of another American pie. Our Croatian version of this pie is however different from American version. Here. we bake pies in square molds. Recipe is also a bit diferent, but this pie is very "famous" and often baked in our homes just like in the USA.
My mother found first apples in our orchard and bring me some to make the pie. Aldo this is her favorite cake to make i decided to make it this time. She likes thick crust with just a little filling and i like it just the oposite way. So i made a compromise and bake it somewhere in between.
I just love how simple cake can become special with just a little of imagination. I hope you like my decoration.

Broj komentara: 13 :

  1. Prekrasno si dekorirala pitu. Kako si napravila tu divnu jabučicu?

    OdgovoriIzbriši
  2. Jednostavno, izrežeš željeni oblik od papira i staviš ga na pitu prije posipavanja šećerom. Kasnije samo pažljivo ukloniš papiriće.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidi se da mi je već kasno, da se toga nisam sjetila :) Hvala ti na objašnjenju, slijedeći put kad budem radila neku pitu ili nešto, sjetit ću se ove tvoje ideje i pokušati nešto slično dekorirati.

    OdgovoriIzbriši
  4. stvarno jako lijepo napravljeno i ukrašeno. volim pite s jabukama

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš je slatka ova jabukica na vrhu. Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična pita i meni jako omiljena posebno u ovoj tvojoj verziji tanje korice a debljeg nadjeva :). Prezentirala si je savršeno, jabučica na vrhu je tako originalna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pita je divna, ali dekoracija u obliku jabucica mi se posebno dopala... :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobra stara klasika u simpatičnom ruhu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Već te danima pokušavam staviti na listu blogova koje pratim na blogu, i bloger neće pa neće, valjda će uspjeti :(

    OdgovoriIzbriši
  10. Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger, and I was curious about your situation; many of us have developed some nice practices and we are looking to trade solutions
    with other folks, be sure to shoot me an email if interested.


    My site: vakantiehuis huren :: ::

    OdgovoriIzbriši
  11. Hello, I would like to subscribe for this blog to take newest updates, so where can i do it
    please help.

    Here is my blog: vakantiehuisje frankrijk

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka