Translate

Novo ime bloga, New name for my blog

Kad sam počela pisati blog nisam dugo razmišljala o imenu kojeg ću mu dati. Ovaj je naslov odgavarao svemu onom što ja jesam, prevrtljiva, znatiželjna i nemirna duhom. No onda sam slučajno nabasala na blog koji ima potpuno isti naziv ali i tematiku. Znala sam odmah da ču jednog dana promjeniti naziv. I tako sam ovaj put dugo razmišljala o novom imenu i došlo mi je evo baš malo prije. :-)
Od sad me pamtite po naslovu: Cake by Design.


When I started writing a blog I havent thought much about the name that I will give it. This title came on its own because it describes perfectly what I am: fickle, curious and restless spirit. But then I accidentally found a blog that has a complete same name and theme. I knew immediately that one day I will change the blogs name. So this time I have thought about it for some time and the new name came to me just a moment ago. :-)

From now on  remember me by the title: Cake by Design.








Broj komentara: 9 :

  1. uuuu odlično!!!! :) i ime i dizajn i sve :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično ime i dizajn. Sve je pregledno i baš mi se sviđa. Sama si radila banner i ovu slatku sličicu kolačića?

    OdgovoriIzbriši
  3. Da sama sam si sve iskemijala, ko doktor Baltazar. :-) Ako neko ima želju da mu složim nešto slično, kontaktirajte me na mail.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super dizajn, i jako mi se dopada i novo ime bloga :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicno ime, cestitam na novom ruhu. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. simpa ime bloga.u skladu s receptima :-)

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka