Translate

Kolač sa lješnjacima

Odmah na početku da vas ispravim: ne, nije mi rođendan. Razlog ovom nesporazumu je sasvim slučajan. Kao što mi je rekla moja prijateljica još od fakultetskih dana: nemoguće je pronaći rokovnik u 3. mjesecu. Paula je inače vrlo kreativna. Već se dugo bavi slikanjem a u zadnje vrijeme radi u decoupage (dekupaž) tehnici na različitim predmetima.


 
Paula prati moj blog i zna koliko volim kolače pa mi je odlučila poslati poklon. Moram priznati da sam zapravo očekivala nešto kao na slici gore kad me je pitala je li poštar bio kod mene. No zapravo je pokon bio još bolji. Knjiga za pisanje recepata s mojim imenom!!!


No to nije sve. Paula je u ovoj prekrasnoj knjizi upisala i prvi recept. Kolač sa lješnjacima, njoj jedan od omiljenih. Pa evo i tog receptića i kolačića.




Kolač sa lješnjacima

Za biskvit:
5 bjelanjaka
10 dag šećera
25 dag mljevenih lješnjaka

Miksajte bjelanjeke dok ne postanu čvrsti te u njih polako sipajte šećer i miksajte. Polagano umješajte lješnjake. Tijesto rasporedite u kalup (20x30) i pecite na 170C 15-20 minuta.

Za kremu: 
5 žutanjaka
10 dag šećera
3 reda čokolade
15 dag maslaca

Pomješajte žutanjke i šećer te ih kuhajte na pari stalno miješajuči dok se smjesa ne zgusne (oko 7-10 min). Dodajte čokoladu i kad se rastopi stavite u hladnu kupelj da se ohladi. Maslac pjenasto izmiksajte te dodajte u čokoladnu smjesu. Ako vam smjesa bude prečvrsta i nemaziva slobodno dodajte malo mlijeka. Premažite biskvit, koji ste izvadili iz kalupa i posipajte lješnjacima (mljevenim ili krupno nasjeckanim).




Jako mi se svidio ovaj kolač. Krema je jako fina i zajedno sa biskvitom od lješnjaka podsječa na Nuttelu. Ili možda na Ferrero Rocher??  Svejedno, za prste je polizati.
Još jednom hvala ti Paula. I ja volim sama izrađivati razne stvarčice pa mi ovaj poklon jako puno znači i zaista ga cijenim. Ispunit ću ga receptima dok kažeš keks. :-)

Ako vam se sviđaju Paulini radovi ili bi moje drage kuharice i vi željele jednu ovakvu tekicu sa svojim imenom, javite mi se na mail. Bit će prosljeđeno u prave ruke. :-)





Broj komentara: 7 :

  1. Predivni radovi, zaista... I ja volim decoupage, ali nazalost, nemam dovoljno vremena da mu se malo vise posvetim.

    OdgovoriIzbriši
  2. svaka čast prijateljici, ovo je tako predivan i maštovit poklon. a i kolač izgleda sjajno

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasan poklon i odlična ideja da se upiše prvi recept. Kolač izgleda odlično, a kombinacija lješnjaka i čokolade je nepogrešiva.

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sve više recepte spremam i zapisujem u komp, iako se tu ponekad teško snađem, draži su mi oni po mojim tekicama ili ceduljicama. Divan je kolačić!

    OdgovoriIzbriši
  5. poklon je predivan kao i ostali radovi
    kolač vjerujem da je preukusan i sigurno bi mi se dopao

    OdgovoriIzbriši
  6. Kolač izgleda famozno, a ako podsjeća na nutellu ili ferrero sigurno je prefini.
    Poklončić koji si dobila je također divan, ima li Paula i svoj blog ili nešto gdje možemo vidjeti njezine radove? Ili bi mogla malo poslikati svoj poklon da vidimo kako izgleda i unutra?
    Sviđa mi se što je tvoj blog kreativan i pokrivaš više zanimljivih kategorija pa ću te pratiti i stavljam te na svoju listu blogova :)

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. ODLIČAN KOLAČ, PREUKUSAN. UPRAVO PRAVILA ZA BOŽIĆ. SVI GA POHVALILI.

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka